OtterShop - Premium

luni, 23 iunie 2014

Scurte , scurte ....

- Iubitule, de ce alergi mereu la fereastra de cite ori incep sa cant?

- Ca sa vada vecinii ca nu te bat.

***

Ce gandesc un optimist si un pesimist despre criza economica mondiala?
Optimistul:  Vai, vom ajunge cu totii sa cersim...
Pesimistul: De la cine?

***

O adunatura de spermatozoizi alergau ca la un maraton.
Dupa ce au alergat un timp indelungat seful lor se opreste si zice:
− Stop, opriti-va, degeaba alergam, am fost dati in gat!

***

Primul barbat care s-a insurat poate fi iertat: nu stia ce-l asteapta.
Ceilalti n-au nici o scuza.           

***                            
                                                                     
Care-i lucrul cel mai inteligent pe care-l poate spune un barbat ?  
Asa cum zice nevasta mea....                                         

***

Domnule doctor, cred cã am probleme cu ochii.                         
- De ce credeti asta, domnule?                                      
- Pãi, de cînd m-am cãsãtorit nu mai vãd un ban prin casã...

***

Ce fel de restaurant este acesta?                                        
Supa nu mai este, tocanita nu mai este, salata nu mai este.              
Ada-mi, te rog, paltonul.                                                
-Nici paltonul nu mai este.                                                

***

Doi politai discuta:                                                      
-De ce iti tot freci mainile?                                              
-Ca mi-e frig                                                              
-Da' de ce nu-ti bagi mainile in buzunar?                                  
-Acolo mi-s manusile...                                                    

***

Alinuta:                                                                  
-Mama, daca o sa fiu cuminte cand o sa fiu mare, o sa am si eu un sot?    
-Da, fetita mea!                                                          
-Si daca nu o sa fiu cuminte?                                              
-Atunci o sa ai mai multi...     

***                                        
                                                                            
Doua blonde la dus:                                                        
-Da-mi te rog samponul tau!                                                
-Dar ai unul langa tine.                                                  
-Stiu, dar asta e pentru par uscat, si eu am parul ud!                     

***
                                                                            
Gigi Becali este intrebat:                                                
-Cainele dvs. este de rasa pura?                                          
-Pura.                                                                    
-Are si arbore genealogic?                                                
-Nu e nevoie, il foloseste pe cel din curte!                               

***

O blondă ia cina împreună cu soţul ei:                                    
"Auzi iubitule, mi-a spus azi un coleg de serviciu un banc cu blonde.      
 Am râs de era să cad jos din pat!"                                        

***

Soţia: E bună ciorba?                                                      
Soţul: Ai chef de ceartă?                                                  

***

Dovada ca aici s-a intamplat ceva. Oare ce ?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu