OtterShop - Premium

marți, 27 mai 2014

Cu politisti


Un politist  opreste un student pe strada pentru a-i verifica actele:
 - Asa, vad ca nu lucram...
 - Asa este.
- Inseamna ca trandavim pe banii statului...
 - Exact, trandavim.
 - Se pare ca suntem studenti?
 - Ei, cu asta nu pot sa fiu de acord! Student sunt numai eu!

 Un politist se  duce la magazin si intreaba vanzatorul:
- Domnule aveti televizoare color?
- Da avem!
- Atunci dati-mi si mie unul verde!

 
Politistul soseste la locul unui accident de circulatie si incepe sa noteze datele martorilor.
- Ce ocupatie aveti? il intreaba pe un barbat mai in varsta.
- Sunt arheolog, raspunde acesta. 
- Spuneti-mi in romaneste, va rog.
- Bine, spune barbatul, scrieti ca ma ocup cu sapaturile.
Politistul se gandeste o clipa si se decide:
- Bine: zilier.

 Doi politisti calatoresc cu trenul. Pentru ca le este foarte sete merg in vagonul restaurant dar nu gasesc decat apa minerala. Unul dintre ei soarbe o gura si chiar in momentul acela trenul intra intr-un tunel.
 - Cum e? intreaba celalalt.
 - Nu cumva sa bei din ea! Deja am orbit.

Ora 23.57. Intr-o intersectie se intalnesc doi politisti. Unul din ei aprinde o tigara, trage din ea si tace. Al doilea dupa un timp de tacere spune catre primul: 
 - Ba! Tu stii care este capitala Angliei?
 - Da! Paris. De ce? 
 - Credeam ca nu stii!

 - Ce-ar fi sa trec strada pe rosu, zice un pieton catre un politist. 
 - N-ar fi nimic dar sa nu uiti sa treci cu mainile sus. 
 - Pai, de ce? 
 - Cand ajungi la spital sa poata asistentele sa-ti scoata camasa mai usor

 Intr-o intersectie opreste un conducator auto strain. Nestiind cum sa ajunga unde avea nevoie, intreaba un politist in mai multe limbi, insa fara succes. Vazind ca nu scoate nimic de la politist, pleaca mai departe. Dupa aia vine o baba la politist si ii spune: 
 - Ai vazut, maica, omu' ala stia atitea limbi straine!
 La care politistul: 
 - Si la ce i-a folosit?

Dimineata devreme, un tip isi facea exercitiile fizice intr-un parc, capitolul flotari. Trece un politist si intreaba: 
- Bai, ce faci tu aici? 
- Flotari, spune tipul.
-Flotari? Se confisca!

 Un tractorist a rasturnat remorca cu lemne chiar in mijlocul strazii. Un politist care era in preajma ii zice: 
 - Ce-ai facut, esti terminat, sa vezi ce-o sa-ti faca seful...
 - Pai stie... 
 - De unde stie? 
 - Pai... este sub lemne.

 Politistul se intalneste cu zana buna care îi spune:
- Iti voi implini doua dorinte!
- As dori o halba de bere din care berea sa nu se termine niciodata!-zise politistul
Politistul primeste halba si dupa ce o bea vede ca nu se mai termina. Bucuros isi spune a doua dorinta:
 - As mai dori sa-mi dai inca o halba ca asta!
 
- Domnule politist, cineva mi-a furat bicicleta!
 - Era inca buna?
 - Da, mergeam cu ea la lucru?
 - Ati avut clopotel la ea?
 - Nu.
 - Frana de mana?
 - Nu.
 - Far si ochi de pisica?
 - Nu.
 - Atunci trebuie sa platiti 100 lei amenda!

Seful politiei il cheama pe agentul care avea sarcina sa urmareasca un infractor cunoscut, banuit de crima si pe care l-a pierdut.
- Cum ti-a scapat? 
- A intrat la cinema. 
- Si de ce nu ai intrat dupa el? 
- Eu mai vazusem filmul acela de mai multe ori
 
Un proaspat  politist, de-abia iesit de pe bancile Academiei de Politie,  a fost insarcinat sa ancheteze o spargere. S-a inapoiat la sectie si a raportat: 
- Domnule capitan, de la magazinul spart s-au furat doua cartuse de Kent si trei kilograme de morcovi. 
- Si ai vreun suspect? 
- Nu, dar va trebui sa caut un iepure care tuseste.

 Trei politisti stateau de vorba: 
 - Asa de proasta este nevasta-mea, zice primul, ca inchiriaza videocasete si noi nici macar nu avem video. 
- A mea, zice al doilea, e si mai proasta, a cumparat detergent de spalat vase si noi nici nu avem masina de spalat vase... 
 - Ale voastre nu sint nimic, zice al treilea, eu am fost cu nevasta-mea la supermarket sa faca cumparaturi si ea si-a luat 20 de prezervative pentru vacanta... Va dati seama ce proasta, ca eu nici nu ma duc cu ea.


Cite bancuri cu politisti sunt? Unul sau doua, ca restul sunt adevarate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu