OtterShop - Premium

vineri, 10 octombrie 2014

Fizicienii

- Alo ?
- Da !
- Institutul international de astrofizica, spectroscopie nucleara, prospectiuni intergalactice, studiul quasarilor şi determinarea universurilor ciclice cu structura toroidala?
- Da, noi suntem !
- Cu Gogu de la cazane, va rog.

***

La un examen de fizica. Profesorul foarte prost dispus. Intra prima studenta.
- Duduie, e vara, sunteti într-un compartiment de tren şi va este foarte cald. Ce faceti?
Studenta foarte bucuroasa de simplitatea intrebarii raspunde:
- Deschid fereastra.
- Perfect, va rog sa calculati viteza cu care intra curentul de aer în compartiment, temperatura de afara şi presiunea atmosferica.
- ?!?
Pica examenul. A doua studenta pateste la fel. Intra şi a treia studenta, care intre timp aflase despre ce era vorba.
- Duduie, e vara, sunteti în tren, în compartiment, şi va e foarte cald.Ce faceti?
- Îmi dau jos bluza.
- Dar totusi va e cald.
- Îmi dau jos fusta.
- Inca va e foarte cald.
- Îmi dau jos sutienul, chilotii, tot, raman goala.
- Şi dacă inca va mai este cald?
- Domnule profesor, şi sa stiu ca mă f*t cu tot trenul, dar fereastra aia tot nu o deschid!

***

Profu' de fizica o întreaba pe Alinuta:
- Stii care sunt cele doua cuvinte pe care le folosesc cu precadere elevii?
- Nu stiu.
- Exact! Astea sunt!

***

Intr-o celula trei detinuti discuta:
- Tu cum ai ajuns aici?
- Ce dracu sa fac, jaf şi viol. Dar tu?
- Nimica toata, sa moara mama, am sutit din cateva case, am omorat doua babe. Da şi aşa mureau ca erau batrane rau şi am mai sutit din buzunare.
- Da tu ba? Ce-ai facut?
- Fizica nucleara.

***

Doua oltence colege de banca, în timpul tezei la fizica.
Una sopteste, usor agitata, către cealalta:
- Auzi, nu mi-e clar la problema asta cu vitezele, cat fu T1 la tine?
- Pai... cam zece minute, cred...

***

Un student la Politehnica intra la examenul de Matematici si, fără nicio discutie, pune pe catedra o sticla de whisky. Examinatorul priveste sticla şi spune:
- Satisfacator!
Studentul mai scoate pe catedra şi o cutie cu bomboane de ciocolata fina.
Examinatorul:
- Bine!
In sfarsit, studentul pune deasupra cutiei cu bomboane de ciocolata şi un stilou aurit, de firma. Examinatorul:
- Excelent!... Si- pune nota în catalog şi în carnet.
Vizibil multumit, studentul strange totul de pe masa spunand:
- Acum va rog sa mă scuzati, trebuie sa mă retrag fiindca mai am de dat şi Fizica!...

***

Examen de fizica la politie. Subiectul: Fenomenul ionizarii. La sfarsitul examenului il intreaba unul din politisti pe colegul lui de banca din timpul examenului:
- Ma tu ai stiut?
- Perfect!- raspunde acesta.
- Sa-ti dea D-zeu sanatate zice primul, inseamna ca am stiut şi eu, pentru ca am copiat cuvant cu cuvant de la tine.
Enervat şi ingrijorat politistul care stiuse îi spune celuilalt:
- Idiotule, cum ai putut face una ca asta, acum o sa ne prinda şi o sa ne pice pe amandoi!!
- Fii serios, îi raspunde cel care copiase, n-o sa se prinda nimeni pentru ca am mai şi schimbat şi eu pe ici pe colo. De exemplu unde tu ai pus ION, eu am pus GHEORGHE!

***

In avion: un domn şi o fetita.
Domnul zice: Ce-ar fi sa stam de vorba?, se pare ca timpul trece mai repede conversand.
- Bine, zice fetita inchizand cartea pe care abia o deschisese, despre ce ati dori sa vorbim?
- Pai, zice domnul, o tema interesanta ar fi despre fizica atomica nu crezi? şi surade superior.
- De acord, dar intai vreau sa vă intreb ceva: O vaca, un cal şi o oaie mananca acelasi lucru - iarba, dar oaia excreta niste bilute, vaca o placinta, iar calul niste mingi uscate. Cum vă explicati fenomenul?
- Habar n-am, zice domnul, minunandu-se de inteligenta fetitei.
- Atunci cum vreti sa vorbim de fizica atomica dacă nici despre cacat nu stiti nimic???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu