OtterShop - Premium

duminică, 30 martie 2014

O gluma nevinovata

Bill şi Sam, doi prieteni  în vârstă, se intalneau în parc în fiecare zi să hrănească       porumbeii, sa priveasca veveriţele şi sa discute despre problemele lumii.

Într-o zi, Bill nu a apărut. Sam nu stia nimic despre asta şi s-a gandit ca poate a racit sau ceva.Dar dupa ce Bill nu a aparut pentru o săptămână sau mai mult, Sam era , într-adevăr, cam îngrijorat. Cu toate acestea, deoarece  singurele momente în care s-au intalnit, au fost in parc,
Sam nu stia unde locuieste Bill , aşa că i-a fost imposibil sa afle ce s-a întâmplat cu el.
A trecut o luna , si Sam s-a gândit ca il văzuse pentru ultima data pe Bill.
Dar într-o zi, Sam a venit in parc şi - sa vezi si sa nu crezi! - aparuse Bill!
Sam a fost foarte emoţionat şi fericit să-l vadă şi i-a si spus acest lucru.

Apoi a spus : "Pentru numele lui Dumnezeu, Bill, ce s-a întâmplat cu tine?"

Bill a răspuns: "Am fost în închisoare."

"Închisoare?" strigă Sam. "Pentru ce?"

"Ei bine," a spus Bill , "O stii pe Maria,  chelnerita draguta blonda de la cafeneaua unde merg cateodata?"

"Da", a spus Sam, "Îmi amintesc de ea. Ce e cu ea? "

"Ei bine, ea a depus plangere de viol împotriva mea, şi, la cei 75 de ani ai mei,
am fost atât de mândru, incat atunci când am ajuns în instanţă - am pledat "vinovat!".

"Judecătorul naibii mi-a dat 30 de zile pentru sperjur !" (  minciuna).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu