OtterShop - Premium

miercuri, 26 martie 2014

Virilitate de cioban

O tipa din Europa de Vest vine in Romania pentru ca auzise de virilitatea ciobanilor romani. Se duce la o stana si il roaga pe cioban sa "o multumeasca" o data ca sa se convinga si ea daca ce auzise era adevarat sau nu.
            Ciobanul ii spune:
            - Dar tu ai vazut vreodata Ceahlaul la apus?
            - Nu.
            - Apai du-te si vezi, ca minunatie mai mare greu gasesti.
            Dupa o saptamana se intoarce gagica:
            Am vazut Ceahlaul, e intr-adevar frumos, dar eu am venit aici pentru altceva.
            - Dar Muntii Apuseni i-ai vazut?
            - Nu i-am vazut.
            - Mergi si vezi, ca e o priveliste minunata.
            Dupa ce o plimba ciobanul prin toata Romania, gagica nervoasa ii spune:
            - Bai ciobane, am vazut tot ce mi-ai zis si sincera sa fiu m-am plictisit de atatea peisaje.
            - Apai bine, ca de-amu’, 3 luni n-o sa vezi decat tavanul.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu